Известие

Collapse
No announcement yet.

климатик

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • климатик

    Здравейте.
    Климатикът го заредих с фреон май месец.Когато карам в града-климатикът духа студено,някога колата е стигала и до 100 градуса,но в градът пак си духа.Перките си ги оправих,направих ги ръчно да ги пускам.Проблемът идва,когато излеза от града.След 10 мин сигурно извънградско спира да духа студено и почва да духа се едно съм на парно.Перките продължават да въртат,но вече не чувам работата на компресора.Може ли някой да даде акъл от какво може да е така,че не ми се отварят прозорците и става ад като съм извън града.

  • #2
    То по принцип независимо градско или магистрално каране компресора не трябва да го чуваш, че работи.Чуваш ли го нещо не е наред.Смени си пресостата и ги направи перките, както трябва.Трябва да работят само когато се повиши налягането, а не когато ти прецениш.
    Двигателя бензинов или дизелов е? С каква скорост караш и при какви обороти?На АУТО ли караш? Клапата за вътрешен/външен въздух в какво положение е?Какви са зададените градуси на климатроника и при каква външна температура си карал?Какво количество фреон е напълнено и какъв е Р12 или Р134?Коя година е колата?
    Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
    Opel Astra J
    ex:
    Alfa Romeo 164 2.5TD
    Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
    Alfa Romeo 164 2.0T.S.

    Comment


    • #3
      Ремъкът ми е разхлабен и когато върви климатикът на моменти свири,за това казах че чувам като работи.Перките се побърках не мога да ги управя,сменях им релетата 2 пъти,гледах по жиците и най-накрая реших по-този начин да ги пускам.Мислих си че те по някое време спират да въртат,от там температурата се покачва и климатикът спира,но се оказа че не е от тях.Поне сега не прегрява.
      Двигателят е дизелов 2.5. 95 година е колата.В градско карам не повече от 2000 оборота,извън града около 2600-3000 +.КАрам на ауто температурата е свалена на минимум,защото дисплеят не ми работи.Външната температура е 28-9 +.Напълнихме я цялата с фреон,защото нямаше нищо.Мерихме с манометри дали пада налягането и нямаше отечки.За фреона не знам,правих тази процедура при познат и само платих и взех колата,друго не знам.
      не разбрах само какво е пресостат?

      Comment


      • #4
        като изключи да духа студено след минута тръгва ли пак студено или остава така
        алфа ромео 156 1.8 тс -на части
        алфа ромео 164 2.0тс -на части
        нисан примера п10 1,6 16в хечбек
        sigpic

        Comment


        • #5
          Тоест натискам оф,минава една минута и го пускам-няма ефект,пробвал съм го много пъти.Веднъж се оправи от Бургас до Ямбол чак се появи климатикът.

          Comment


          • #6
            имах впредвид да се включва и изключва сам компресора.на братми така правеше и се оказа че между водния и климатичния радиатор имаше мизерия и с пароструйка между тях се оправи
            алфа ромео 156 1.8 тс -на части
            алфа ромео 164 2.0тс -на части
            нисан примера п10 1,6 16в хечбек
            sigpic

            Comment


            • #7
              Посоченото на снимката е пресостата.Той управлява перките и изключва компресора при много високо или много ниско налягане в системата.

              Виж да не е някой кабел.Мен ме съмнява, че при тези обороти се създава много високо налягане и затова изключва компресора. Пусни компресора, пусни перките и дръж двигателя на 3000 оборота и гледай дали ще изключи компресора.Колко фреон сипахте в системата?
              Attached Files
              Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
              Opel Astra J
              ex:
              Alfa Romeo 164 2.5TD
              Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
              Alfa Romeo 164 2.0T.S.

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от Boby Покажи съобщение
                Посоченото на снимката е пресостата.Той управлява перките и изключва компресора при много високо или много ниско налягане в системата.

                Виж да не е някой кабел.Мен ме съмнява, че при тези обороти се създава много високо налягане и затова изключва компресора. Пусни компресора, пусни перките и дръж двигателя на 3000 оборота и гледай дали ще изключи компресора.Колко фреон сипахте в системата?
                Добре де ако е кабел,за какво го прави само извънградско?
                Вчера пътувах до морето и мисля,че разбрах какво става.Когато дам изведнъж газ да изпревара някаква кола(около 3000 оборота+) климатикът спира.Изгасих колата в движение и пак я запалих и климатикът тръгна(хубаво и че не ми се заключи волана).Това се повтори някъде 2-3 пъти.Опитвах се да вдигам оборотите постепенно до към 2800 и не спря този път.
                Питането ми е:чувам съм,че има коли,които при рязко подаване на газ се спира климатикът автоматично,за да има по-голяма мощност колата.При моята алфа ТД 95г. Суперка може ли да има такова нещо и евентуално къде е?

                Comment


                • #9
                  Съмнява ме да е кабел, но не пречи да ги прегледаш.

                  При коли при които компресора се командва през EDC-то,ECU-то да. При твоята до колкото си спомням не е така.Утре ще погледна пак схемата за по-сигурно.
                  Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                  Opel Astra J
                  ex:
                  Alfa Romeo 164 2.5TD
                  Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                  Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                  Comment


                  • #10
                    Благодаря предварително.
                    Днеска бях до София и забелязах нещо друго.
                    Оборотите се старах да ги държа максимално равномерно и когато колата загря 95+(проблем с перката на двигателя,само на климатика вървеше,вечерта си я оправих де) изключи.Пак изгасих колата в движение и климатикът тръгна.
                    Може ли евентуално от прекалено малко фреон или прекалено голямо да създава някъде много голямо напрежение и с цел да не пукне тръбите да го спира самостоятелно?
                    Тоя климатик ще ми вземе здравето,ама като не ми се отваря прозореца :/

                    Comment


                    • #11
                      Доколкото ми е известно когато нямаш достатъчно фреон има защита, която изключва компресора, за да не се прецака. Т.е възможно е да е от това.
                      Alfa Romeo 164 2.0 TS/M1; V1 Medium `92; Matra Murena `83;
                      Mercedes S 430 4 matic `02; Opel Corsa C XE 2.0 16V `05
                      Peugeot Traveller `17 2.0 HDI 180 h.p.; Mitsubishi Pajero `94 2.5 TDI
                      Iveco S 59 2.5 TDI; Peugeot Boxer 1.9 `95

                      Comment


                      • #12
                        Не се управлява от EDC-то.Като дадеш на контакт и е на АУТО чуваш ли да цъка компресора преди да си запалил?

                        И за пореден път да питам.... колко фреон сте сипали?
                        Alfa Romeo 166 2.0 V6Turbo
                        Opel Astra J
                        ex:
                        Alfa Romeo 164 2.5TD
                        Alfa Romeo 166 2.0 Т.S. CF3 LPG
                        Alfa Romeo 164 2.0T.S.

                        Comment

                        Working...
                        X